16 Łódź: 23 CABIN EVO Electric Semi Hybrid
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Akceptuje (nie pokazuj więcej tego komunikatu).
Łodzie elektryczne

23 CABIN EVO Electric Semi Hybrid

Opis

Spacerowy jacht rekreacyjny 23 CABIN EVO Electric - Semi Hybrid
to tania w eksploatacji i prosta w obsłudze łódź wypornościowa,
nie wymaga patentu motorowodnego
.


Spacerowe jachty rekreacyjne  23 CABIN EVO Electric - Semi Hybrid nie wymagają patentu motorowodnego.

Elegancka łódka rekreacyjna z ekologicznym napędem elektrycznym, stylizowana na tradycyjne włoskie motorówki. Zastosowany napęd - inteligentny system semi hybrydowy z silnikami elektrycznymi od 1 x 8 kW do 2 x 6,5 kW, pakietem baterii AGM i z agregatem 6KVA(230 V). Napęd elektryczny wykorzystuje moc nagromadzoną w pakiecie baterii AGM. Agregat pozwala na ładowanie baterii w czasie długich przelotów oraz w trudnych warunkach atmosferycznych sprawiając, że zasięg ograniczony jest tylko pojemnością zbiornika paliwa. System wydechowy Halyard z separatorem wody i spalin sprawia, że praca agregatu jest praktycznie niesłyszalna.
Nowoczesna łódź typu "semi hybryd day cruiser", łącząca w sobie współczesne i  klasyczne elementy konstrukcyjne jednostek pływających po Bałtyku, Adriatyku   i Morzu Śródziemnym, doskonała do poznawania rozległych akwenów przybrzeżnych i śródlądowych.
Drobiazgowo dopracowany kształt łodzi 23 CABIN EVO Electric - Semi Hybrid zapewnia stateczność, bezpieczeństwo i komfort wymagane przez entuzjastów łodzi motorowych, bez względu na to, czy poszukują oni spokoju czy emocji.
Wyposażona w m.in. w toaletę, lodówkę, kambuz, a także przestronną kabinę z dwoma siedzeniami i podwójnym łóżkiem. Podnoszony elektrycznie dach kabiny to wyjątkowa i unikalna własna konstrukcja Energy, umożliwiający dodatkową wentylację kabiny.
Podnoszony hydraulicznie dach kokpitu - typ FLEXHard Top™ z pilotem można podnieść i opuścić w ciągu kilku sekund, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i ochronę przed czynnikami atmosferycznymi oraz zamknąć łódź po zakończeniu rejsu.

23 CABIN EVO Electric - Semi Hybrid posiada dużą rufową platformę kąpielową z prysznicem i drabinką, pokład słoneczny z zamocowanymi na stałe poduszkami do opalania.
23 CABIN EVO Electric - Semi Hybrid zapewnia wszystkie właściwości i opcje niezbędne do przyjemnego rejsu.


*Prędkości/osiągi łodzi podane są dla normalnych warunków nawigacyjnych i należy je przyjmować jako  orientacyjne. Nie mogą one być gwarantowane przez stocznię, ponieważ są one zależne od czystości/stanu podwodnej części  kadłuba, stanu śrub napędowych, ilości zabranego ładunku, ilości osób na pokładzie,  temperatury powietrza i wody oraz stanu morza. Stocznia zastrzega sobie prawo dokonania bez uprzedzenia zmian specyfikacji i wyposażenia wynikających z polityki firmy, poprawiania jakości w wyniku prowadzonych badań i postępu technicznego. Przedstawiona wyżej specyfikacja może zawierać błędy. Powyższa specyfikacja może zawierać wyposażenie opcjonalne, nie będące  wyposażeniem standardowym, stanowiące  koszty dodatkowe. Proszę sprawdzić z Dealerem pełną listę wyposażenia standardowego.

 

23 CABIN EVO

Plany pokładów

Kolorystyka

+ LAMDO LY - Trawler Eelectric

+ MOANA - ELECTRIC

+ PESCADOR - ELECTRIC

+ PESCADOR - ELECTRIC Semi Hybrid

+ ALFASTREET - ELECTRIC

- ALFASTREET - ELECTRIC Semi Hybrid

Dane techniczne

  • .: nie wymaga uprawnień motorowodnych
  • Długość (LOA): 7.80 m
  • Szerokość (Beam): 2.40 m
  • Zanurzenie (LDM): 0.50 m
  • Waga bez napędu: 2100 kg
  • Hydraulic Hard Top™ with Remote Control: .
  • Zbiornik wody : 50 L
  • Kabina: .
  • Napęd: elektryczny: 8 kW do 13 kW
  • Kategoria CE : C
  • *: All performance figures are given in good faith and are intended as an indication. These figures cannot be guaranteed as top speed in particular is affected by the cleanliness of the hull, conditions of the propellers, weight carried and air/water tempera

ul. Chopina 3, 81-407 Gdynia
tel. 058 622 14 44
kom.: +48 601 997 951
e-mail: info@skeiron.pl

Projekt i wykonanie: Noatun 2015
Skeiron.pl na Twitter Skeiron.pl na Facebook Skeiron.pl na Youtube
statystyka